Sunday, August 31, 2008

New Buzz ride



I took Yuta and Yoji to Disneyland. It was the Friday before this Labor day weekend but it was not crowded at all. Lucky us! We rode on the new Buzz ride at California adventure. It was so cool!

学校が始まるとなかなか行けないので、久しぶりにディズニーランドへ行ってきました。せっかく年パスを持っていてもあまり行けないし、今日は思う存分付き合うつもりで行きました。南カリフォルニア住人は年パスが1万5千円以下だし、家から車で15分くらいで、なんてラッキなんだろう、、、と、改めて有り難い気持ちになりました。ホームシックになってる場合じゃないね!(苦笑)

No comments: