Thursday, August 14, 2008

Fireworks



One of the high light of the trip was, the Fireworks event in my hometown. I grew up watching this event every summer and I wanted to show it to Yuta and Yoji. Luckily my sister lives in an apartment very close to the fireworks. So she reserved the seats on the rooftop for us. We enjoyed watching 1 hour and half long fireworks. We want to show it to Michael next year.
隅田川の花火大会を妹のマンションの屋上から見ました。お仕事で忙しいのに、祐太と羊司の為に良い場所を取ってくれて、最高の花火鑑賞になりました。祐太と羊司にとっては、初めての隅田川の花火大会でした。私が毎夏見て育った花火大会。子供達と一緒に12年ぶりくらいに見ました。嬉しかった〜。千恵ちゃんありがとう!

No comments: