Tuesday, May 27, 2008

Memorial Day Tournament


This Memorial Day weekend started with Yuta's All-Star game and ended with the winning of the tournament. What a fun weekend! Boys are lucky to be able to play at such a beautiful field.

戦没者記念日の4連休でした。祐太はオールスターチームに選ばれていて、この週末はトーナメントがありました。4日間、毎日試合がありました。そして、トーナメントで優勝しました。こんな整備の行き届いたフィールドで野球が出来るなんて、子供達は幸せです。


Jiji, Jeansie and Acton came to watch Yuta's game twice! Thank you so much for coming. It was wonderful we could share the winning moment with them.

普段とっても忙しく、滅多に会えないジジ、ジンシーと東海岸から遊びに来ていたジンシーのお父さんの3人が、2回も試合を見に来てくれました。






Yuta's team won the 1st place in the tournament. His team is the only team won against Mexico in this entire tournament. Wow!

このトーナメントは、近郊の市からオールスターチームが参加して、試合が行われました。メキシコからもチームが来ていて、とても強いチームなのですが、そのチームにも勝って、優勝しました。メキシコのチームに勝ったのは、祐太達のチームだけだったそうです。びっくり!

No comments: