Thursday, February 14, 2008

Happy Valentine's Day


I went to Yuta's school for volunteer. His teacher was sick today and substitute teacher was there today. I felt bad for her because of all the ciaos from Valentine activities and too much sweets.

今日は、バレンタインデイの行事があったので、ボランティアへ行きました。ようじがいつも良い子にしていてくれるので、ボランティアが出来てありがたいです。今日にかぎって担任の先生がお風邪でお休みだったので、代理の先生でした。バレンタイン用のクッキーデコレーションやアクティビティがあったので、それだけでも大変なのに、子供達はクッキーや飾りのチョコ、飴を食べてハイパーになってて、凄く大変そうでした。帰りに、ボランティアに来ていたママさん達はめちゃくちゃ感謝されました。

No comments: