Sunday, August 12, 2007


My Japanese mom's group had our annual summer festival at Echo Run park. I was in charge this year and I was so glad everybody had such a great time.

今年もママ友グループの恒例夏祭りをしました。里帰り中に買い付けた駄菓子で駄菓子屋さんをしたり、輪投げ、射的、水風船投げ大会、スイカ割りなど、もりだくさんで楽しい一日でした。ポットラックと言って、食べ物持ち寄りでした。私は最近ご自慢の簡単ゴマ豆腐とミートローフを持っていきました。ゴマ豆腐が超好評で嬉しかったです。

No comments: