Sunday, July 01, 2007

Pool party

We had a pool party at Evan and Sharon's community pool. The pool is so beautiful and we had so much fun. I am so lucky to have my family living close by. It always so much fun to get together with them. Yuta and Yoji had such a great time with Kayla and Jack. Yoji might become a "next Jack fish".

マイクの弟エビンが住むアパートは新しい素敵なコミュニティーの中にあります。週末、そこのプールに家族で遊びに行ってきました。祐太も羊司も大喜びで、いとこのジャックとケーラとずーっと遊んでいました。羊司は水が大好きみたいで、自分からどんどん潜って泳ごうとしていました。まだ、口を閉じるって言うのが分からないみたいで、がぶがぶプールの水を飲んでいました。私だったら、飲んだら苦しいと思うんだけど、めちゃ笑顔でどんどん顔を付けるので笑っちゃいました。明日から、祐太も羊司もプライベートのスイミングレッスンが毎日あるので、きっとこの夏で泳げるようになるでしょう。

No comments: