Saturday, June 23, 2007

YES! I DID IT!


Yuta loves LEGO. Tonight he started to make one of the largest pices he has. He usued to get upset when he could not put the picese together correctly but he was doing great tonight. He didn't get upset even once and he compreated without our help. Wonderful!

祐太はレゴが大好きです。大好きなんだけど、うまく出来ないとイライラして怒るので、私はいつも心の中で「だったらやらなきゃ良いじゃん」って思っちゃうんだけど、今日の祐太はすごかった。かなり数が多いヘリコプターを一度もイライラせずに、一人で最後までやりきりました。かなり満足だったみたい。私もこんなの作る根気あるかな???って思っちゃったもの。ご立派!

No comments: