Friday, July 15, 2005


Yuta, Yoji and I had a nice walk this morning. We walked to the walking path near rail track. By the walking path, there is a pretty big farm which is run by the city's charity program. Yuta found this huge zuccini. We had so much fun.
最近早起き気味の祐太。今日も7時に起きたので、昼寝をしない祐太とのなが~い一日の始まりでした。天気も良く、さほど暑くも無かったので、久しぶりに電 車沿いまでお散歩に行きました。散歩道の周りは市が運営する畑になっていて、色んな野菜が一年中育てられていて、近所の小学生が授業の一環として収穫作業 をしたりします。ここで、今日は巨大なズッキーニを発見。祐太も私も笑い転げて、祐太はどうしてもダダ(マイク)に見せたいと言って、もぎってきました。 ちなみに味見した歯型も見えるでしょ(^0^) 

No comments: